Online tv

Online tv
Online Tv, 3500 channels

Sunday, February 13, 2011

Where is DHW S7E14 ?

Dear DHW Fans!

I guess you are all a little bit frustrated that the Season 7 Episode 14 is not released yet! Well believe me I am pissed off too! It has been 4 weeks of absence now, but finally ABC Channel will broadcast it today, Sunday February the 13th, and I will try to put it on my site the next day or on Tuesday depending on my availability. Meanwhile you can watch the Episode Trailer.


Je suppose que les fans de la série sont tous un peu contrariés que l'épisode 14 n'est pas encore sorti ! Je ressens aussi la même chose croyez-moi ! On attend cela fait 4 semaines, mais finalement l'épisode va être diffusé sur la chaîne ABC aujourd'hui, dimanche 13 Février, et je vais essayer de le mettre sur mon blog le lendemain ou mardi au plus tard. En attendant vous pouvez regarder la bande-annonce.


No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Veuillez laisser un commentaire